hur ont kan man ha

Hur jävla ont kan man ha utan att gå sönder.....om jag inte visste att jag har en tid på ortopeden den 10 april så hade jag inte orkat en dag till....vaknade flera gånger i natt av det kändes som att benet gick av.....all energi var som bortblåst och jag har tillbringat den största delen av dagen på soffan....men lyckades till slut ta mig in i duschen och ut en sväng i bilen....tanken var att jag skulle gå in på ica men kände att det skulle inte funka så det fick vara....tankade bilen så den är fulltankad....en jävla mani det också att jag alltid måste ha full tank....men i morgon kommer Erik och byter bil med mig så han kan tvätta min bil....han handtvättar den alltid och det klarar jag inte av just nu....ja vad är det jag klarar just nu....ingenting! Känner panik inför tisdagen och handling åt mamma, bara en jäkla massa tunga saker och jag som inte klarar mer än två liter mjölk åt gången.....får lösa det på nåt sätt....det brukar lösa sig.....undrar om man kan operera båda benen samtidigt....det kanske inte funkar.....men annars får dom väl ta det ben som gör mest ont......smärtan i själen kan dom inte göra nåt åt, men den kanske försvinner med operationen den också......den andra april....den dagen då jag pratade med min syster för sista gången....den dagen hon sa att det är tur att vi är två......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0