fler som är sjuka

Hade så jäkla svårt att somna i natt och det trots sömntabletter....somnade vid tvåtiden och var vaken igen före sex.....vet inte varför det blir såhär.....kanske jag sovit alldeles för mycket när jag varit sjuk så kroppen inte kräver så mycket sömn, eller så är det ångesten....ångesten för det datum som närmar sig och jag inte vet hur jag ska tackla....åkte ner till mamma idag då jag vet att även hon blivit smittad av Erik....han har då frikostigt delat med sig kan man säga. Hon låg när jag kom och kraxade som en kråka precis som jag gör, men fick ändå upp henne och kokade kaffe så då piggnade hon till.Tvättade en maskin när jag ändå var där och skrev en nota för tisdagens handling....bara en jäkla massa tunga saker....undrar varför det är så....för det mesta är det mjölk,fil,nyponsoppa och cola....sånt som är tungt och som jag känner att hur ska jag fixa det, när jag knappt orkar gå för mig själv....men som vanligt så kommer det att ordna sig....finns ju inget annat.
Svärdottern i Vingåker fyller trettiofem år idag och eftersom hon gillar att få sina naglar gjorda så får hon det i present av oss....men ingen är skick att åka dit så det fick bli en hälsning på fb och så får presenten komma sen.
Varit snusfri i fem veckor nu...saknar det inte egentligen.....men känner att det på nåt sätt varit min snuttefilt....den där som gett mig tröst när livet skiter sig.....det är det jag saknar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0