dom smyger sig på...kilona

Handlade, tvättade, bäddade rent och fixade lite annat åt mamma igår och sen var orken slut....så idag blev inte mycket gjort...har iaf bäddat rent i sängarna och dammsugit i sovrummet....jäklar vad damm det blir under sängen, men det är ett jäkla besvär att komma åt under den.....jag måste lyfta alla madrasser och sen använda motorn så jag kan få ner slangen under ryggdelen....ja huvva vilket jobb, men nu är det gjort. 
Har funderat på hur jag ska kunna åka nånstans där jag kan gå med hjälp av stavar för att se om det funkar....men jag vill inte göra det i byn....måste röra på mig för nu sitter byxorna tajt över magen och höfterna....varför ska allt sätta sig där....antar att det är konsekvenserna av att jag slutade snusa i kombination att jag inte rör mig lika mycket som förut som fått ett par kilon att bestämma sig att sätta sig på fel ställen.....men dom ska bort....
En känslomässig berg och dalbana har det varit ett par dagar också.....men det brukar det ju bli med jämna mellanrum så jag börjar vänja mig....kärleken är villkorslös.....nu och alltid.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0