Ännu en helg

jaha så är den här...ännu en helg då allt ska vara så jäkla perfekt och alla ska vara så glada och må så innihelvete bra....kollar man på fb så är det bara en enda stor underbar härlig helg....utom för mig då som hatar alla jävla helger där man ska ska vara så jäkla glad och tacksam.....eller var det kåt glad och tacksam....jag kommer inte ihåg och är ganska osäker på det....jag är varken eller....var iaf ner till mamma idag med Anna och Älva...så underbart iaf att få ett par timmar med några av dom jag älskar mest....det är jag iaf tacksam över. Sen är allt som vanligt...som vilken jävla dag som helst....önskar att jag kunde få tillbaka lite livsglädje....kanske det blir bättre efter operationen....kanske inte...kanske den försvann med söstar mi....kanske den aldrig återvänder....vad vet jag....kanske jag aldrig mer blir glad och lycklig på riktigt innan jag återförenas med dom som gått före....det får tiden utvisa....såklart jag känner glädje över dom jag älskar...tacksamhet att dom finns i mitt liv.....mamma, barnen, barnbarnen och den finaste....jag älskar er så det gör ont.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0