nya prover

Sovit som skit i natt....jag vet vad det beror på och jag får skylla mig själv....vissa filmer ger mig ångest och jag skulle låta bli att titta på dom, men så gör jag det i alla fall...idiotiskt att göra så....fick bli en liten powernap på dan istället. Hade tid på vc och trots ny medicin så är blodtrycket för högt.....den inre stressen som gör det, men vad ska jag göra för att inte vara så spänd hela tiden? Jag har verkligen försökt att slappna av och låta bli att tänka negativt men inget hjälper....skulle satt ner foten för länge sen, men det är inte heller alltid så lätt. 
Det togs ytterligare prover idag och ssk skulle rådgöra med läkare på torsdag vad som ska göras....känns som att det är nu först jag tas på allvar, nu först det händer någonting....
Handlingen i morgon ger mig också ångest....bara en massa tunga saker och orken att bära finns inte, så måste komma på nåt....
Tänker hela tiden på Frostviken och hur mycket jag längtar dit....första sommaren på 15 år som jag inte åker dit....det gör så jävla ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0