Ludvika

Hade mobilen på väckning kvart över åtta då jag skulle följa med mamma på fotvård kl tio...men som vanligt stängde jag av den och somnade om...vaknade ändå efter en halvtimme så det var lugnt. Trodde att jag skulle kunna åka hem direkt efter men så hade inte mamma tänkt...passade ändå på att åka då personalen kom med hennes matlåda och drog till Djäkens...min oas....där jag bara kan vara och inte ha en massa måsten....leva i nuet och kravlösheten. Var där ett par timmar och åkte sen hem och duschade...hade en tanke att kanske åka till loftet...men när jag såg allt folk där så funkade det inte....hur gärna jag än vill så går det inte just nu....att bara sitta där bredvid någon utan att säga något och bara vara lycklig....kommer jag att klara det i år....jag hoppas det.
Åkte till Ludvika istället....inte för att jag behövde eller för att jag skulle göra nåt särskilt....bara ett planlöst åkande för att slippa vara här....tänkte tillbaka på tiden jag bodde där...på Majvägen på Ludvika Gård och Kolbottenvägen i Marnäs....så mycket roligt Anette och jag hade där när jag blivit ensam med barnen...en underbar lycklig tid....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0