Loftet

Den där JB han är inte alls att lita på....låg och snodde en lång stund innan jag äntligen somnade och då kom jag naturligtvis inte upp när jag skulle heller....blev nojig i natt också när jag hörde folk utanför och stängde fönstret som jag har haft öppet flera veckor....så dumt att jag inte intalar mig själv att det är inget som kan hända....men jag vet ju att jag lyssnar inte så det var bättre att stänga det än att ligga och lyssna efter ljud. 
Tog mig till Loftet idag....satt en stund i bilen men till slut tog jag steget....kändes lite mer ofarligt idag och väldigt trevligt sällskap var där så nu har jag förhoppningsvis kommit över den tröskeln....
Hjärtat fick sig en volt iaf idag....känns bara helt underbart för då vet jag att jag inte är känslomässigt helt förstörd iaf....
Ska till Regionhälsan i morgon kl 10 så i kväll får inte JB svika mig....jag måste upp i tid och hinna duscha och göra mig klar....men han är ju karl så varför ska jag lita på han....en propavan är nog ett säkrare kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0