fira i Storå

Igår kom Wilma ,Alicia och Benjamin...jag tog med mig dom och Tovan till Djäkens där Anna hämtade Wilma och Tovali....körde hem Benji till Lina och jag och Alicia åkte till ica och handlade...såklart hann jag lägga bort mina nycklar och fick ta ett extra varv innan Alicia påpekade var jag haft dom sist...och där låg dom såklart...
Firade Wilma och Benji i Storå idag då dom fyllt år...Wilma 12 år och Benji 5 år....en helt underbar dag då vi grillade och hade fikabuffé och badade i poolen....såklart blev det vattenkrig också...det vore inte vi om inte det blev det....hinkar och vattenpistoler om vartannat och vatten högt och lågt....precis så galet och högt i tak som alltid....älskar min fina underbara familj som är den knasigaste men mest underbara som finns.
Lisa och Lina tog med Alicia i natt till sommarstugan....Jag var och hämtade Charlie tidigare idag så nu skulle alla kusiner få vara i Kölsjön och mysa....är så glad för att alla mina ungar ser till att kusinerna får träffas och att den fina sammanhållningen och den kärlek vi har till varandra får leva vidare.....
Såg en sån fin bild idag...precis en sån bild jag älskar att se...inte rakad eller stylad....bara han....den finaste...den mest underbara jag vet ......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0