Arabkärring

Somnade efter mycket om och men.....sov egentligen ganska skönt med fläkten påoch fönstret öppet.  Men sov nog lite för bra för klockan var halv elva när jag vaknade...tog upp I-paden och skulle kolla fb...och vad händer...jag skickar ett videosamtal till han...den finaste och jag får fan inte stopp på det.....där ligger jag alltså naken i sängen och skickar nåt på video....fick panik och vänder I-paden åt ett annat håll och försöker stänga av den...det gick ju sådär kan jag säga men efter minuter, sekunder jag vet inte vad så hade jag äntligen fått av den. Jävla skit att jag ska vara så klantig hela tiden.
Arabkärringen ovanpå tyckte att ytterdörren skulle var öppen hela tiden och la dit en stor sten....som jag sparkade bort och hon hämtade och la dit igen med att tala om att hon skulle ringa polis...precis som att dom  skulle åka dit för en sån sak..kände att nu är det fan nog och kasta in stenjäveln i skogen och bestämde mig för att nu kommer jag inte att backa för såna nåt mer....jag satt mig ute i mina trädgårdsmöbler och tog tillbaka mitt liv och mina sommarkvällar.....nu kommer jag aldrig att backa mer...det här är mitt land och jag kommer aldrig att låta några jävla araber eller muslimer ta över.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0