tidiga mornar

Orken var finns den....försöker så mycket jag kan att inte sitta här hemma och må dåligt....vaknade före sju igår för att jag var tvungen att ha ett nytt sjukintyg.....fick en tid tjugo över tio och fick för en gångs skull en läkare jag haft förut och som dessutom är svensk. Han tog också ett blodtryck och det hade inte gått ner nåt sen förra gången....vet inte vad det beror på men kanske att boendesituationen är en orsak, att den orsakar inre stress....jag har märkt att jag inte har så stort tålamod med något heller....jävla skitliv....åkte ut till Djäkens och solade och badade, var tveksam först men jag var faktiskt nästan själv där...så skönt. Åkte ner till Storå med sjukintyget på kvällen och passade på att handla i Hytta...den ica affären är bra mycket trevligare än den vi har.
Fick lov att vakna sju i morse också då mattläggaren skulle komma och svetsa mattan i duschen.....var till apoteket och biblioteket åt mamma innan Lisa och John kom....Lina och Charlie kom också och så åkte vi och handlade åt mamma, var så skönt att ha nån med som kunde bära för fy tusan vad tungt det var. Känns som att jag inte kommer att kunna handla åt mamma så länge till...och vad gör vi då...tittade på fotboll med mamma och tjejerna...så spännande men Sverige vann ju iaf...var upp till Anette och vattnade blommorna i kväll...kände att jag bara skulle vilja ta bilen och dra härifrån....bara åka så långt jag kommer och glömma allt som bara gör ont här....
men som vanligt gör jag inte det jag vill....bara det andra vill att jag ska göra....precis som jag alltid gjort.
Har gått mellan datorn och tv:n då det var ännu en spännande match där England vann på straffar....så nu blir det England Sverige får möta i nästa match...kan bli riktigt spännande, inte alls bra för mitt blodtryck....ska försöka komma i säng i tid och sova tills jag vaknar i morgon....kanske det känns bättre då.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0