Löa

Bor i Löa den här veckan....Lina hade lovat att vara hus och kattvakt när Lisa, Rickard och John är i Rättvik. Då tog hon mig dit och det var nog tur för det som händer här fick mig att må så dåligt att jag inte orkade mer....
jag är bara hem några timmar på förmiddagen och det räcker....mår dåligt så fort jag kommer in här. Vet inte hur det blir när jag ska tillbaka hit till helgen....vill inte ha den ångesten inom mig, den som gör att jag inte är mig själv....dåligt humör,grinig och ledsen....det är inte jag och det jag blir mest irriterad på är att det kommer idioter som säger att dom har flytt från krig och elände men som tror att det är dom som bestämmer hur det ska vara.....vi svenskar ska bara anpassa oss efter dom och det vägrar jag....det får jag betala med ångest....är det värt det?
Jag berättar inte allt som händer här....kanske jag borde göra det, men det känns som att jag lägger över bördor på andra.....att jag överdriver när jag i själva verket gör tvärtom....men det är väl självkänslan och rädslan att bli för mycket som styr som vanligt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0