John och Lina

Ville verkligen inte vakna idag....två veckor utan min trygghet....tårarna bara rinner ....gick upp och in i duschen som vanligt....tittade ut och såg en av gravlyktorna som jag förvarar i ett hörn vid mina utemöbler på trappen låg slängd på gräsmattan....kändes som ett slag i magen...inte ens det får var ifred....skulle någon kalla mig rasist just nu så skulle jag fan bara hålla med....för fy fan vad jag hatar araber och deras jävla ouppfostrade ungar och män som bara har en jäkla massa skit för sig på nätterna i bilar som dom inte står som ägare till.
Jag dokumenterar allt som händer.....och hoppas på att skiten åker ur landet snart....
Samlade ihop resterna av mig själv och åkte till Löa där vi firade Lina och John som fyller 26 och 3 år på måndag. Alla var där utom Anna, Magnus, Tovali och Älva som fått magsjuka och så mitt lilla Lyckopiller som är i Finland....
Undrar hur länge jag orkar.....det är inte ok att inte komma ur sängen förrän nån gång efter tolv och då få tvinga sig själv.....inte ok att inte vilja sitta ute....att vara ledsen mesta tiden av dygnet....bara tvinga sig själv att låtsas att allt är ok när jag är bland andra.....är det så här livet ska vara så vill jag nog inte vara med så mycket längre....låter kanske egoistiskt men jag har aldrig varit egoistisk i hela mitt liv utan alltid satt andra först......så det är kanske dags för det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0