En underbar sommar

 Ja vad kan man säga...en så underbar och härlig sommar...jag vet att många mår dåligt i värmen och det är inte bra för bönder och andra, men jag kan inte låta bli att njuta av varje dag....jag älskar värme....att det sen blir en katasrof här hemma med dammtussar i hörnen och obäddad säng spelar ingen roll...det finns det fler dagar till. Tog med mina fina grannar till badet igår, så härligt att se den lilla tjejen kunna röra sig som hon vill i vattnet och hur hon njöt av dagen....på kvällen kom Lisa,Rickard,John och Lina och vi gjorde tacos...en mysig kväll med några av mina kära....tillbringade några timmar idag också vid badet....sen kom han min bodyguard och sambo i helgen....det första som hände var att en stor äcklig fästing ramlade av han i hallen....huvva vad äckligt det vara att ta den i ett papper och spola ner i toaletten....så det där med att sova i min säng kan han glömma...vi åkte och tog ett kvällsdopp i Björken och han vallade mig hela tiden så jag inte kom för långt ut....härliga hund. Satt på trappen med mina fina grannar i kväll....och jag har väl aldrig sett så många som strök efter väggen och hoppade runt när dom såg Baloo....jag skulle ha en Baloo här varje dag....bara äckelgubben och den där mamman med en jävla attityd...en som inte skulle ha några barn överhuvudtaget....barnen är små och är ute vind för våg,klättrar i fönstren och det är bara tur att ingen av dom ramlat ut....dom försökte provocera men varken jag eller Baloo låtsades som att vi såg dom....hade det varit en svensk mamma som varit så omdömeslös som hon är så hade barnen varit omhändertagna för länge sen......men nu ska jag inte lägga mer energi på dom....flyttar ut till Löa med Lina på söndag och ska bara njuta av livet och tystnaden....och ändå hoppas att veckan går fort och den där saknadsklumpen i magen försvinner......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0