äntligen

Kanske min taktik är den riktiga....somnade vid två och sov till åtta....gick upp och ut i köket då ringer det på dörren och Trille står där....han hade sett att jag var i köket. Inte så jäkla kul att stå där i ett tunt nattlinne och med håret i kaos....men skit samma det var ju bara Trille...passade på att visa han stoppet i avloppet....la mig igen och lyssnade på en podd....gick upp och duschade, en mugg te och en energidryck sen var jag redo för ett besök på vc....Trille kom precis och skulle fixa stoppet så det fick han göra när jag var borta. Så jäkla glad....blodtrycket är helt ok och nu äntligen kan det bli operation....firade det med en fika på loftet med Lisa, Rickard och Prins John. Efter det åkte vi till stugan i Kölsjön och badade och bara var...en helt underbar kväll.
 När jag kom hem hade min fina granne tvättat väggen och mitt fönster rent från kladdet av hallon som ungarna utan gränser kletat med...är så glad för mina fina grannar
Igår fick jag en riktig ångestattack....kändes så jävla fel och jag kunde inte förstå varför....kändes bara som det gjorde för många år sen...när jag hade gjort nåt fel och skulle straffas....jag vet ju att det inte är så, men känslan kommer oavsett.....så sjukt, när ska jag bli hel......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0