upp och ner

Så går nu dagarna....ibland upp och ibland ner....vaknade före sju i morse och var klarvaken....men efter en timme kom den igen, den där förlamande tröttheten som knockar en totalt...så det blev ett par timmars sömn igen....fick återigen en tidning i brevinkastet...en mycket bra tidning som nån tycker att jag ska ha tre gratisnummer av. Jag skulle gärna prenumerera på den men nu törs jag inte utsätta min redan utsatta ekonomi för något....har iaf betalat hyran tack vare min fina son Tobias och för att jag just jobbar i vården så fick jag ob-tillägget den här månaden dom dagar jag jobbat i januari...det räckte till mina andra räkningar så nu kan jag andas igen...en liten stund iaf och hoppas på att det löser sig till nästa månad....ännu inget beslut från FK om dom godkänner min sjukskrivning....hur fan har dom tänkt att man ska kunna fokusera på att må bra igen när man inte vet hur det löser sig ekonomiskt...jävla stolpskott....men jag är tack och lov ingen som har ett behov av något mer än tak över huvudet och mat för dagen...shopping och onödiga saker står inte högt på min bucketlist.....har jag kärlek och vänskap så räcker det för mig...det är det enda som är viktigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0