Sover och faller

Sover den mesta tiden av dygnet...trots att jag vaknar flera gånger varje natt....ångesten över hur jag ska kunna betala hyran och andra räkningar då det snart är dags för det och FK har inte godkänt min sjukskrivning än....hur ska man kunna fokusera på att må bättre när ovissheten är som en enda stor knut i magen.....vaknar ganska tidigt men ligger kvar och lyssnar på poddar....somnar igen....går upp och duschar, tar en mugg te och sitter en stund vid datorn....går inte ut mer än när jag ska ner till mamma. Handlar gör jag när det blir kväll dom gånger jag måste det....osminkad, fet och äcklig vill jag inte träffa fler människor än nödvändigt.....hur än min pappa var så saknar jag han nu...nu när han skulle kunna hjälpa mig, ge mig råd om hur jag ska göra....nu känns det bara som att allting bara snurrar fortare och fortare och snart kan jag inte hålla i mig utan faller.....faller åter ner i det svarta hålet och den här gången vet jag inte om jag orkar kämpa mig upp igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0