Regionhälsan i morgon

Hade så jäkla svårt att somna igår...längesen det var så, jag brukar kunna sova dygnet runt numer....var nog alldeles för många tankar som snurrade i huvudet....man kan ju tycka att om man är sjukskriven så är man det av en anledning och borde då få lugn och ro omkring sig....men så är det tyvärr inte.....tänker hela tiden på att det kan bli så att FK inte godkänner min sjukskrivning utan tycker att jag hade kunnat jobba....hur ska det bli då med 1½ månad utan inkomst....jag törs knappt tänka på det....men då är det bara en utväg....
Jag ska till Regionhälsan i morgon...ska träffa en kurator....försöka få ur mig all den smärta som är som ett nystan i magen och jag inte hittar rätt ände att börja nysta upp den själv....ibland måste man erkänna att man inte fixar allt även om vägen dit är längre än den skulle behöva vara.....men nu får det ta den tid det tar...första steget är taget....
Handlade åt mamma idag som alla andra tisdagar och eftersom det var fettisdagen så köpte jag semlor....känner att det kanske blivit lite för mycket av onyttigheter den sista tiden, men eftersom jag vet vad det leder till om jag tänker för mycket så låter jag det vara som det är just nu....måste ta kontrollen över det iaf....utan snus i tio dagar nu. Det har inte heller varit en lätt kamp och kanske inte var det allra bästa tillfället att ta det just nu....men det är ju lite så jag är....allt eller inget.....kämpar iaf på med det och hoppas att min envishet ska vara en tillgång den här gången....inte alltid den är det annars.
Ska försöka komma i säng i tid i kväll då jag måste upp före sju och åka till Lindesberg....inte alls min tid på dygnet, men det är inte alltid man får välja.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0