proppar

Vaknar alldeles försent idag efter en natt med oroliga drömmar....drömmar som känns så levande men när jag vaknar så kommer jag inte ihåg ett skit....bara strul med allt och åker ner till mamma med hennes droppar till öronen och batterier till hörapparaten. Var in på ica och handlade lite så det inte blir så tungt på tisdag.
Skrev en lapp till ssk om hennes ögondroppar som varit restnoterade sen november...nog fasiken borde väl nån läkare kunna skriva ut ett recept på ett likvärdigt preparat....så jävla sjukt att ingen ssk ens reagerat...dom borde ju ha åtgärdat det för länge sen...hur gör dom som inte har några anhöriga som strir för dom.....
Kom hem vid sextiden och drog igång diskmaskinen efter att äntligen kommit ihåg att köpa maskindiskmedel....och eftersom jag inte ätit nåt idag så tänkte jag att en hamburgare kan jag kanske värma iaf och drog på micron också.....pang så var det svart i köket! Klättrade upp på en stege och såg att en propp hade gått....inga proppar fanns hemma så det var bara att åka till ica och köpa. Väl hemma så klättrade jag upp på stegen igen och satt i proppen med det enda som hände var att det där lilla glaset som sitter frampå bara flög iväg....efter lite letande så hittade jag det och provade igen....samma sak fem gånger innan jag gav upp...tänkte ringa Lina eller Rickard, men eftersom jag visste att båda var bakis idag så drog jag mig för det...men när jag satt där så tittade jag upp mot propparna och upptäckte en sak...jag hade satt proppen bakochfram...så upp igen på stegen och det funkade...nu lös det i köket....ibland måste man ta en omväg för att hitta rätt....är bara det att det gör jag alltid vad det än gäller....både i saker och kärlek......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0