Livet på en pinne

Så jäkla svårt att somna trots sömntabletter...känns som hela jag är för spänd...somnade till Bianca Ingrossos podd och vaknade av att nån sjöng "Livet på en pinne" den som Edward Blom tydligen sjöng på uttagningen till melodifestivalen...men nu var det Benjamin Ingrosso som sjöng den för full hals och jag fick inte stopp på eländet...hur jag än försökte trycka på allt som gick att trycka på så bara fortsatte I-paden att skråla ut den hemska sången...till slut var jag klarvaken och hittade äntligen vägen ut ur eländet.....men att sova, det kunde jag glömma.
Hade ett Deserate housewifes maraton igår också....hittade två boxar som jag inte ens tittat på....hur skulle jag haft tid med det, men nu har jag. Den enda serie jag följt slaviskt...så jäkla bra...allra bäst är Susan och Gabrielle....vilka kvinnor, Susan lika klantig som jag är och Gabrielle som är den jag önskat att jag var......
En kollega ringde idag och ville höra hur jag mår....så glad jag blev...hon är den enda som har hört av sig med sms också.....hon tyckte inte heller att det var nån bra ide med att ha ett samtal när chefen var närvarande...en chef som inte kan hålla tyst om nånting och som berättar saker om personalen som vi inte har med att göra på våra APT det gör att jag inte har ett dugg förtroende för henne...och det kommer jag att säga till henne i närvaro av läkaren...sen får det bära eller brista.....nu skiter jag i vilket. 
Handlade åt mamma idag och när jag kom till bilen med mina varor så bara kom han....ja han som får mitt hjärta att slå dubbla slag....benen blev som gele och jag fick fan inte upp bakluckan på bilen då han erbjöd sig att lägga in det jag handlat i bilen.....hur kan man det när händerna skakar och det snurrar i huvudet....hur fan gör han för att få mig så ur balans.....så det han sa innan han gick till sin bil...det där om att veta hur han jobbar....om jag hade fått önska vad som helst just då så hade jag önskat mig en fallucka där jag bara kunde försvinna.....ibland önskar jag att jag inte berättar allt för han...men eftersom han är den jag känner mig mest trygg med så gör jag det iaf....
Har sån beslutsånget för morgondagen....vill bara att jag ska ha så mycket självförtroende att jag fixar det...trots att han kanske är där.....då får jag inte tappa fokus....bara fokusera på det parti jag valt att rösta på...inte den mitt hjärta valt att älska......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0