Jävla skitliv

 Sov som en klubbad i natt till kvart över nio....gjorde en mugg te och satte mig framför tv:n och halvsov ett par timmar...jävla trötthet som aldrig ger sig. Fortsatte med dammsugningen som inte blev klar igår och torkade av golven....ont som fan efteråt men det måste ju göras. Har tvättat en maskin med trosor...ja nu törs jag ju gå ner i källaren själv när det inte finns en massa äckliga män som springer där hela tiden....är alldeles själv i hela huset och det skrämmer mig inte ett dugg....skjutsade Lina,Lisa och Rickard till Lindesberg där dom skulle till en kompis på fest....Erik skulle också dit och Jenny skulle köra hem dom i natt.
När man tror att nu vänder det...nu kommer det att bli bättre så kommer nästa smäll ...ännu en spark i ryggen.....lilla gumman, jag hoppas och ber för dig....finns ingen högre makt som skulle kunna vara så elak så den tar dig ifrån oss.....jag kan inte berätta det för mamma....det skulle krossa hennes hjärta och hon har fått utstå så mycket ändå.....vilket jävla liv....vilket jävla skitliv.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0