inga måsten

I natt sov Erik här och det kändes tryggt ....han jobbade några timmar innan jag skulle köra hem han till Lindesberg...eller rättare sagt han körde hem sig själv i min bil....lilla lyckopillret ville komma till mommo och sova över...såklart hon fick det....som jag älskar den ungen....så när jag kom hem från Linde så kom Lina Lucas och Charlie....vi har tittat på Tsatsiki morsan och polisen och nu sitter hon med min I-pad och kollar nåt på youtube....jag ska kolla the bucket list bara lillskruttan har somnat...eller så får hon titta på youtube under tiden....här har vi inga läggtider och måste för barn....måsten får dom nog av i livet ändå....vi gör som vi vill ungarna och jag .....ska ringa vc i morgon och få en tid för översättning av röntgen som jag inte fattade mycket av...och förhoppningsvis en remiss till ortopeden....nåja jag tar en dag i taget och det blir nog bra till slut.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0