bucket list

Tittade på en film igår efter att lilla lyckopillret hade somnat...en film som berörde, som var sorglig....som hade ett budskap men på ett kärleksfullt sätt...vad rätt han hade, den finaste som sa att han trodde att jag skulle tycka om den här filmen...The Bucket List heter filmen och det är nog det vi ska göra ....göra vår egen bucket list och följa den innan det är försent....strunta i alla jäkla måsten, strunta i att prestera för att duga....bara göra det vi själva vill och verkligen leva.....jag ska göra min bucket list....och följa den.....
Ringde vc i morse och fick en tid kl 11....ännu en ny läkare såklart....trodde ju i min enfald att när jag varit hos en läkare tidigare som undersökt knät och dessutom varit på röntgen så skulle jag slippa ta av mig kläderna för han...men inte....hatar det där att behöva ligga där utlämnad i bara trosorna och en man, även om han är läkare och professionell i sitt yrke, ska ta på en....men nu är iaf en remiss ivägskickad till ortopeden och jag är sjukskriven till 5/3.....kan bara hålla tummarna att det går fort att komma till ortopeden så det här helvetet tar slut......
Trille var hit med en man från kommunen som mätte luftfuktigheten i duschen...men den var ok....värre var det i lägenheten ovanpå där ingen får bo för att det var vatten ända ut i köket....hur dom nu lyckats med det. Spelade memory med lyckopillret...att spela med en sexåring som är den sämsta förloraren som finns kan ju bara sluta på ett sätt....hon fuskar och jag förlorar.....
Åkte ner till Storå och lämnade läkarintygen till den som ska ha det....chef eller vad hon nu är....så nu är min ork totalslut.....orkar inte mer än andas och ligga på soffan....har ingen ork alls för sociala medier...det känns för tungt fast jag skulle vilja berätta för han, den finaste vad jag tyckte om filmen...men jag gör det i morgon....det står på min bucket list......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0