bra dagar och mindre bra

Vissa dagar är bara en transportsträcka tills det blir kväll igen så man kan gå och sova....idag var en sån dag...får inget gjort. Men det behövs kanske såna dagar också och jag har ju tid på mig...tid är allt jag har nu känns det som....i morgon tar jag nya tag och det blir en bättre dag.
Fick ett sms från en kollega...det värmde och kändes bra i själen.....jag hoppas jag kan vara tillbaka i jobbet snart....ja det blir ju inte förrän efter femte mars iaf....men kanske då....är kanske inte bra att gå här hemma och fundera heller....fan vad allt ska vara svårt, man vill så mycket och orkar så lite just nu....
Tar en dag i taget och försöker göra den så bra som möjligt....ibland blir det mindre bra men då kommer en ny dag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0