besök

Fick besök idag av systersonen...tre timmar satt vi och pratade om allt, han är en sån fin kille och jag är stolt att vara hans moster....han har ju ingen förutom Josse och barnen...ingen förälder och han är för ung för att vara utan....men jag finns där för han, det vet han.Hyresvärden frågade idag om jag saknade ett stort blått plastbord...ja det försvann för två år sen och när jag frågade migverket om det fanns i någon av lägenheterna så var svaret precis detsamma som med möblerna i somras...det fanns inte i någon lägenhet för det hade dom sett...jävla idioter. Då kan man fråga sig varför dom hade lämnat det här bordet i en lägenhet som var tömd på precis allting...
Fick svar på röntgen idag och det såg inte alls bra ut...men det jag inte förstår är varför jag skulle ta kontakt med vc om hur vi ska gå vidare....varför inte skicka en remiss till ortopeden direkt. Jäkla krångel... då ska jag alltså ta mig ur sängen före sju för att ringa vc så dom kan ringa upp mig....inte det lättaste att vakna så tidigt, nog för att jag är helt slut när kvällen kommer och somnar ganska tidigt, men inte säger det väl att jag helt plötsligt blivit morgonpigg...det kommer aldrig att hända....men jag får väl göra ett försök i morgon även om jag skulle behöva sova lite längre då Papsy och Per kommer hit och stannar till lördag. Dom är i Sälen och ska hem till Danmark så då passade det bra med en övernattning här så blir inte resan så lång på en gång. Ser fram emot det då det är bara en gång om året vi ses. Skönt att slippa sitta här och fundera så mycket också, blir lätt så när man är själv och alla tankar kommer....även om jag mår bättre och bättre så finns det dagar som jag får kämpa med mina tankar....så många känslor som snurrar i huvudet....såna jag försöker stänga av, men det fungerar inte och då får jag bara acceptera det...positiva tankar och glädjen över den kärlek som finns runt omkring mig ska bara ta mig framåt.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0