Snart är helgen över

Så är den snart över....helgen jag gruvar mig för varje år men som ändå blir ljus och fin tack vare mina fina ungar. I år har jag haft en speciell känsla....en känsla av att det är sista julen med mamma.Vet inte varför jag känner så.....jag har inte haft den känslan förut men i år har den legat som mörk våt filt över mig...har haft svårt att slappna av trots att mina barn verkligen har gjort allt för att det ska vara så enkelt som möjligt för mig. Var hos mamma på julafton efter att ha tänt ljus på alla gravar och minneslunden. Anna med familj och Lina och Charlie var med till mamma där vi fikade och tittade Kalle Anka....sen införde mamma nåt annorlunda i år, istället för att hon köpte julklappar så köpte hon trisslotter till alla och så fick var och en ta en och skrapa....Charlie och jag tog vinstlotterna på julafton....60 kr vann vi båda. Julaftonskvällen var vi hos Lina och Lucas.....så mysigt och lugnt....god mat och fina julklappar till alla. När det var dags för Harry Potterspelet så åkte jag hem, jag vet ju knappt vem han är och är som inte det jag tittar på eller läser...trött var jag också och somnade på en gång. 
Firandet fortsatte med Lisa med familj och Erik med familj hos mamma idag.....nya trisslotter och Troy vann 60kr Lisa, Rickard och John vann 30kr vardera.....så vinst på 6 lotter av 16 var ju rätt bra ändå.
Fick ett så fint snap också....den finaste renen jag sett någonsin.......
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0