Jäkla sömnlösa nätter

Ännu en sömnlös natt....somnade vid sju och vaknade halv tolv...är så jäkla trött på dom här sömnlösa nätterna....är väl kanske för mycket som händer här, poliser som är här 3-4 timmar, spärrar av och tekniker som kommer och ändå förnekar Trille att nånting hänt...precis som han förnekade för ett par veckor sen då en död människa låg på en bår utanför Laxbrogården med en filt som täckte h*n....när Jeanette som är missbrukare frågade Trille vem som låg där så svarade han att det är bara en missbrukare....vilket det inte var då hon hör till dom och skulle ha vetat vem det var....så jäkla många är det inte som håller till där. Såklart det var en invandrare och det skulle mörkas precis som söndagens pådrag. Trille har varit uppe vid Riggards skola och fotograferat idag och fönstren på Laxbrogården har målats utvändigt....ser ut precis som vid förra konkursen, men vi får inte veta nåt som vanligt. Allt det här och stressen från FK gör att även om kroppen är trött och vill sova så går hjärnan på högvarv....blev som inte bättre av att en givare till katalysatorn gav upp idag också på bilen.....två nya däck i måndags och så det här....orkar fan inte längre.
Är glad att mina fina grannar från Kosovo bjöd in mig i kväll tillsammans med grannarna ovanpå mig...en trevlig kväll som trots tre olika språk  så förstod vi varandra och hjälptes åt med ord som blev svåra....är bara så tråkigt att jag vet att dom inte kommer att få stanna här....så jäkla dumt....men jag kommer inte heller att stanna här längre än nödvändigt....jag längtar till den dagen jag kan lämna allt skit här och flytta till Frostviken....ångrar bara att jag inte gjorde det när ungarna var små, då hade Frostviken varit hemma för oss alla.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0