Tacksam

En orolig sömn i natt då jag vaknade flera gånger....som resulterade i att jag inte kom ur pyjamasen förrän det var nästan kväll....låg på soffan och tittade på tv...bara en jäkla massa repriser men ibland orkar man inte mer. Precis när jag skulle ta mig in i duschen så fick jag ett samtal på face time som jag inte kände igen....fy vad jag hatar sånt och inte skulle jag komma på tanken att svara naken även om jag visste vem det var...men då hade jag ju iaf kunnat ringa tillbaka när jag duschat och fått på mig kläder....det ringde igen när jag kom ut från duschen och det var lika enerverande.....åkte och kollade gravarna och in en sväng på ica efter duschen....måste ju handla det som behövs då två av mina älsklingar kommer hit och sover i morgon.....så underbart och jag älskar att ligga och lyssna på deras andetag när jag ska sova....som jag älskar dessa ungar, det finns inget i hela världen som kan mäta sig mot den kärlek jag känner för dom....även om jag älskar mina barn, min mamma, mina syskon och den finaste så är den villkorslösa kärleken till dom större än något annat.
Det har varit väldigt lugnt med äckelgubben och hans familj sen migrationsverket var här och talade om för dom vad som gäller....kan bara hoppas att det håller i sig....jag är ändå tacksam för den familj som bor mittemot mig och där mannen säger att jag bara behöver säga till så finns han där....precis som den finaste......så glad att jag har så fina män i mitt liv....känner mig trygg och tacksam för det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0