Krångelsverige

Vaknade vid sextiden i morse av att det regnade så det smattrade på fönstret och åskan dundrade....gick upp och drog ur modemet och tv:n....låg och lyssnade på smällarna och hörde hur dom blev alltmer avlägsna...lyssnade på en podd....Markoolios sommarprat..riktigt bra men somnade innan det var slut och drömde nån knasdröm om Markoolio...så det kan bli. Sov inte lång stund och gick upp och duschade innan jag och grannen for till ica....men jävla krångelsverige....det gick inte att få ut paketet nu heller för att Alban inte har dom fyra sista siffrorna i det tillfälliga leget....spelar ingen roll att jag visar mitt....hade paketet kommit från ett annat land så hade det varit ok, men nu hade det skickats från Kosovo till linköping och därifrån till Alban och är det skickat inom landet så måste man ha godkänt leg....kan man bli annat än trött. Nu är det bara att låta paketet gå tillbaka till personen i Linköping och så får hon skicka det till mig istället så kan jag hämta ut det utan krångel....hade det bara varit papper från läkare i Kosovo ( det är orginalhandlingar) så hade dom kunnat skicka det så det hade kommit i brevinkastet, men nu är det kaffe också och Valentina vill så gärna ha kaffe från Kosovo och då ska hon få det också.
Känns som att jag kan låta bli fb...det är inte vad det var....men för mina vänner så kan jag gå in kortare stunder.....det räcker.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0