Kräftskiva

Vilken jäkla orolig sömn det var i natt och med så jäkla konstiga drömmar...sov dessutom alldeles för länge...upp och duscha och sen bestämma sig för vad jag skulle vara på kräftskivan...hade två alternativ, det ena var gymkläder och det andra en gubbe som rymt från hemmet....det sista stupade på att jag inte äger nån keps men då erbjöd Lina mig en och då blev det så utan att jag hann att tänka två gånger....så på med keps och målade mustasch och skägg....en käpp och en ölburk i handen....men det jag inte insett var att jag skulle ta mig till bilen på parkeringen med den munderingen....och när jag insåg det så var det försent....där satt grannen på trappen. Hur förklarar man för någon som inte kan språket att man ska på fest med tema....redan där insåg jag att jag skulle tagit tema nr ett....alla andra var så fina med sina utstyrslar....de enda som stack ut var jag som var en gammal gubbe och R som såg fånig ut i sin Robin Hoodkostym.......men skit samma roligt hade vi och mycket skratt blev det och högt i tak som alltid när vi träffas allihop.....är glad och lycklig att vi har sån underbar sammanhållning och finns där för varandra allihop och att dom som kommer in i vår familj smälter in som att dom alltid funnits där, jag vet att det inte är alla förunnat så därför sätter jag extra stort värde på det. Sen att vi kan ha fester tillsammans utan att det behöver finnas alkohol med i bilden....det uppskattar jag ännu mer....att barnen får vara med om glada roliga fester utan att det finns berusade vuxna...det tror jag kan få dom att förstå även när dom blir äldre att man kan ha roligt ändå....nu är jag trött men glad och lycklig och kan förhoppningsvis drömma om nåt bättre i natt.....drömma om han....han som har mitt hjärta.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0