Folkrace

Vaknade i natt av att det kändes som att jag hade spytt och dragit ner det i luftstrupen så jag inte kunde andas....jag försökte hosta men det funkade inte och det var som stopp i halsen och det sved.....var som halvvaken hela tiden och kunde inte vakna helt hur jag än försökte. Sen bara somnade jag om och det var borta. När jag vaknade idag kom känslan över mig att det var Anette som ville visa mig hur det gick till när hon dog....att hon kvävdes av sina spyor som hon drog ner i luftrören....
Så jävla kallt i det här huset så man fryser ihjäl....bakade lite bullar så jag skulle får åtminstone lite värme....men eftersom jag inte äter bullar så delade jag ut en del av dom till dom som förtjänar lite omtanke....I morgon ska jag följa med Erik, Lovisa; Lina; Charlie, Lisa och John på folkrace...Erik frågade om jag ville följa med för han ville att Lovi skulle få uppleva samma som han gjort som barn....så underbart att höra det för då vet jag att dom tyckte det var roligt......
Ska snart krypa ner under två täcken och lite filtar och hoppas på att JB inte sviker....jag är trött på karlar som sviker.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0