Drömmar

Nu är det tredje natten jag drömmer om han...den finaste...så många konstiga drömmar, men den här kommer jag ihåg...undrar vad den betyder...mer än att jag gör allt för han precis som jag gjort för dom andra....kanske ett tecken att jag ska göra nåt annorlunda....inte bara ge upp mig själv för någon annan, fast det är svårt...den jag älskar vill jag ge allt för. Handlingsdag åt mamma...fick begränsa det lite och får väl handla mer till helgen....bäddade rent, la fram rena kläder, bytte skiva, gjorde iordning inför kvällsmaten och lite annat som hon behöver hjälp med....åkte hem och kokade äppelmos, dammsög, rev ur sängarna och gick ner i tvättstugan och la i en maskin....sen var orken totalt slut....varför kan jag inte inse mina begränsningar innan jag får så jäkla ont...i morgon ska jag inte göra nånting....bara vara....fick så jäkla ont i magen idag också av att se det jag inte vill se, eller jag vet inte vad det är jag ser men inbillar mig det värsta....bara jag fått operationen och det har blivit bra så hoppas jag att jag kan flytta härifrån....det gör alldeles för ont att bo här.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0