Det gör bara ont

Blir galen snart på att jag vaknar tidigt lyssnar på en podd och somnar om och vaknar alldeles försent....vilket jävla skitliv. Känner mig som en fånge i det här huset också...är så jäkla begränsad i allt...så mycket jag vill göra, men det går inte....förbannade värk, förbannade ortoped som inte kan skicka en kallelse så jag åtminstone kan känna att det är på gång.....såg en bild på fb som kommenterades med en bil som flög utför ett stup...där den bilen stod som var på fb...där var jag upp för bara nån vecka sen och tänkte den tanken.....smärtan och begränsningen av livet gör att jag får tankar ibland som gör mig rädd....inte rädd för det som skulle komma ut av tanken utan mer rädd för att jag ska göra någon illa....göra mina barn, barnbarn och alla jag älskar illa....det håller mig tillbaka....ett tag till iaf.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0