Camilla Henemark

Somnade till podden Nemo möter en vän igår....typ fem minuter efter den startat så när jag vaknade lyssnade jag på den igen för det var Camilla Henemark som var hans gäst och hon är så härlig....jag har läst hennes bok och det var superbra, så ärlig och utan att försköna det liv hon levt utan att dra in andra i det....såna människor gillar jag...såna som kan stå för vem dom är och vad dom har gjort utan att skylla på någon annan....enkla människor som inte sätter sig på några höga hästar och tror att dom är bättre än någon annan.
Podden var lika bra som boken....och eftersom hon sa att hon ska komma ut med en del två av sina memoarer så väntar jag verkligen på den.
Pratade med S på chatten i går kväll...om det jag har gjort....ett bus som han inte sett....ja inte mot S utan nån annan....återstår att se hur det blir när det uppdagas....får väl be om ursäkt om det skulle behövas....det har jag inga problem med.
Var ner till Löa i kväll med en saker inför morgondagens kräftskiva med temat ursäkta jag måste ha kommit fel....har bara så svårt att bestämma mig för vad jag ska ha på mig...men det löser sig i morgon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0