Så trött

Sov till halv elva idag och var fortfarande så sjukt trött....la mig och lyssnade på en podd vid halv ett, men hann bara höra hälften så somnade jag och vaknade av att det ringde....jag hade bara I-paden bredvid mig och den ringde....hur kunde den göra det? Jag hörde också att mobilen ringde inne i gästrummet men eftersom det stod att det var ett okänt nummer på I-paden så gjorde jag ingen ansträngning att ta mig upp och svara.
Fick en ny tid för blodtryckskontroll på onsdag 8:40 så då är det bara handlingen åt mamma jag måste tänka på.....ingen Lisa som är ledig den här veckan som jag kan få hjälp av....men det får lösa sig...på nåt sätt ska jag väl fixa det...det är värst att få ut varorna till bilen, allt hon ska ha handlat är så jäkla tungt...
Så tråkigt att varje gång jag träffar alla och det blir en lång dag så kommer tröttheten som ett brev på posten....som att kroppen måste sova så mycket mer då...blev ju inget med det igår då jag var tvungen att åka ner till mamma och det tar ju sin tid varje gång....
Såg någon som gjorde mig glad iaf....det är det man får ta tillvara...små glädjeämnen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0