Regn när jag inte vill

Vaknade fem i morse av att det gjorde ont i ryggen och strålade fram mot vänster sida....gick upp och tog ett par värktabletter då det liknade smärtorna jag hade när jag hade njursten, men det var som början på det....när jag var uppe och gick så var det bättre men såfort jag la mig ner så började det...letade fram spikmattan och la mig på den, fan va ont det gjorde när jag inte legat på den på så länge...men efter en stund så kände jag värmen strömma genom kroppen och med en podd att lyssna på så somnade jag på den. Vaknade av att någon sjöng...det var Lill-Babs så det måste ha tillhört podden på nåt vis....då var klockan sju och dags att kliva upp...och smärtan var borta.
var ner till vc halv nio för det sista blodtrycket....lite bättre men absolut inte bra.....fick en tid hos läkare i morgon så då hoppas jag att det kan bli nån ordning på det så jag kan opereras snart.
Har sprungit på toa typ en gång i timmen hela dagen...och kissar eld...antagligen en uvi.och det var nog därför jag hade ont i morse.Såg någon fin idag...förstår att finvädret drog han ut...jag som ville ha regn så jag fick nåt gjort här hemma....men eftersom solen sken och var varm så åkte jag till Nyberget...där pappa bodde...och då minsann kom regnet....har iaf dammsugit hall och kök...resten får vänta till i morgon....jag har ju renbäddat sängen också...nån måtta får det vara.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0