oro och krångel

En orolig sömn i natt också....somnade vid halv tvåtiden och vaknade tre....lyssnade på en podd och somnade igen vid halv fem, sen hade jag mobilen på väckning fem i sju för att ringa vc....astrött när den larmade med vaknade såpass att jag kunde ringa och dom skulle ringa upp ca 9:30...låg kvar i sängen och halvsov när en sköterska ringde tio över nio...men då var alla tider slut för dagen så det är bara att prova igen i morgon....sjukvården vi har kan göra mig vansinnig....det spelar ingen roll om man ringer precis klockan sju så är ändå alla tider upptagna, men när man man väl får en tid och kommer ner så förstår man varför....det är fan kolsvart på läkarmottagningen...där gäller nog ingen telefonkontakt först heller för det har jag också sett hur dom står i kassan och får en tid, vilket jag som svensk inte kan göra. Får jag ingen tid i morgon för att få sjukintyget förlängt så kommer jag att åka ner ändå och så gör jag väl mig olycklig på hela skiten.....morgondagen känns nog jävlig ändå....det gör så jäkla ont och jag vill bara att den ska vara över....ska iaf åka upp till Anette en stund och tända ett ljus....ett år har gått och det känns som det var nyss....jag har inte ens börjat sörja på riktigt, vill inte lämna bubblan....inte nu....kanske aldrig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0