ingen bra dag

Idag har det inte varit nån bra dag....ville inte gå ur sängen...så många tankar som snurrar i skallen om allt och ingenting. Ångest över tisdagen, ångest över mattänket som är åt helvete och sockerjävulen som jag inte står emot....känns som att jag tappar allt just nu....all livsglädje är som borta...jag existerar men lever inte...är så mycket jag skulle kunna göra men tar mig inte för nånting....hoppas att det känns bättre efter läkarbesöket på tisdag, att ha så här ont och bli allt mer begränsad tar så på humöret och jag mår skit rent ut sagt. 
Tog bilen och åkte en sväng bara för att komma härifrån en stund och för att få bort alla dumma tankar....mötte nån som gör mig glad....bara en så kort sekund gjorde mig gladare och det sög till i magen....ibland behövs inte så mycket för att vända tankegångarna....får vara glad och tacksam för det.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0