Det viktiga i livet

Orkade inte skriva nåt igår...all energi gick åt att bara andas...kände hur väggarna kvävde mig här hemma och paniken bara kom....jag visste att M skulle till Linde till smärtenheten mellan 16 -18 så jag erbjöd mig att köra henne dit.....jag skulle ändå till Storå och lämna läkarintyget som jag äntligen fick och kände att det var ett bra tillfälle att komma härifrån och få tankarna på nåt annat. Intyget var det väl inte så bråttom med eftersom den sk chefen inte är där på hela veckan...tror ingen saknar henne ändå.Var till Anette och tände ett ljus och det var så fint där så jag skulle ta ett kort.....men tydligen så har jag lagt ut en film på nånting jag inte vet vad det är....har gjort det en gång tidigare då jag låg i sängen....nånting som ligger ute i 24 timmar....det är inte alls kul att vara så oteknisk, men som tur är så har jag någon att fråga när jag bär mig tokigt åt....han som gör mig lugn och får mig att se att det inte är så farligt....han som gör mig glad när jag är ledsen, som alltid peppar mig och får mig att skratta.....den som jag kallar den finaste, just för att han är den finaste man jag någonsin träffat....den jag aldrig vill mista och som jag älskar villkorslöst....
Lisa kom hit i kväll och hjälpte mig att köra tre säckar kläder till soptippen....det jag rensade ut från mina garderober.....så skönt att bli av med dom. Sen satt vi och pratade i två timmar....älskar mina fina döttrar och älskar dom här stunderna när vi sitter och pratar om allt....jag är så tacksam för mina fina ungar som ger mig så mycket glädje och kärlek....vad kan man mer begära av livet....tak över huvudet, mat för dagen och kärlek från dom man älskar...det är det enda som är viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0