Sova utan propavan

Somnade vid halv fyra och vaknade halv elva...så får väl mina nätter se ut nu då eftersom jag vägrar ta fler propavan...kanske jag kan komma tillbaka till en normal sömn nångång men troligtvis inte så länge som jag jobbar natt. Drömde en massa konstigt som vanligt...ofta drömmer jag om han och det är de mest konstiga situationer...är väl inte bara i vaket tillstånd han finns i mina tankar tydligen....Anna och Magnus, Tovali och Älva var hit och hämtade nyckeln till mamma och åkte ner och fikade med henne...så skönt att få lite avlastning och inte ha dåligt samvete för att hon är ensam. Hade en ambition att fortsätta röja här hemma men det blev bara en tanke...fanns ingen ork för något idag...förhoppningsvis är det bättre i morgon då Lisa och Rickard kommer hit och vi ska köra en massa skit till tippen....och hämta byrån eller vad det nu är  hur fasen jag ska få plats med den....måste få undan vitrinskåpet, men vart tusan ställer jag den....har inte varit utanför dörren idag heller...känns som att det blir bara svårare och svårare att ta sig ut ju längre jag håller mig hemma...men underbara vänner har jag som verkligen visar att dom finns där när jag behöver dom...M ringde idag och frågade hur jag mår...ja vad svarar jag på det...vill inte vara till börda för nån så jag sa att det är ok, men ändå så fick jag sms från henne i kväll att hon måste stänga av telefonen en stund men att hon skulle sätta på den igen om ett par timmar om jag behövde henne....så glad för alla fina vänner...det gör att jag orkar en stund till. Ska handla åt mamma i morgon igen...det är mina måndagar oavsett om jag är ledig eller jobbar....skrev upp i går vad som behövdes men fick genom Anna en hel del till som hon skickade med henne....det blir så jäkla tungt varje gång så jag har försökt att dela upp det på två dagar i veckan,men hon ser ta mig tusan till att det blir tungt att bära iaf.  Kusin Göran skrev på fb att dom var krävande våra mammor...och det kanske dom är...på sitt sätt och vi är van vid att lyda. Får väl roa mig med fb i natt då innan jag känner att det är dags att sova...lite lättare när han den finaste finns där.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0