rasist eller?

Kom inte till ro igår kväll heller och det slutade med att jag tog lite för mycket tabletter och sov till halv tre idag...jag vill ju inte ta vare sig sömntabletter eller nåt annat, men vad ska jag göra när jag är för rädd för att sova....må dom försvinna härifrån snart....fick brev från polisen idag att det inte inleds nån förundersökning av dom stulna trädgårdsmöblerna....det visste jag ju att det skulle bli så, men det känns ändå så fel...är det bara att ta det man vill ha eller behöver...är det det polisen säger? Undrar vad som skulle hända om man gick in i lägenheterna och och kollade var dom finns och tog tillbaka dom....då blev det säkert ett brott. Nu har jag haft inbrott i förrådet, blivit av med trädgårdsmöbler två gånger, blivit hotad och blivit tafsad på, men det är väl bara att gilla läget...det är så här jag får leva...otrygg och ledsen jämt....vill inte vara hemma men kan inte heller gå ut för då måste jag hem innan det blir mörkt. Känns som allting är bara skit och livsglädjen har helt försvunnit. Det enda jag vill är att få vara glad, trygg och må bra....men det är som att det går inte längre....ska jobba i natt och hela helgen, det känns iaf bra för då slipper jag vara här. Har lagt planerna på en resa på is så länge då jag inte har varken ork eller lust att fara nånstans just nu...tack till idioterna som förstört mitt land och min hembygd...hoppas ni mår bra och slipper känna er otrygga, men där ni bor ser ni nog till att det inte finns några asylsökande äckliga parasiter som kommer hit för att leva på bidrag och brottslighet...men säger man det högt så får man höra att man är rasist...ett ord som dom lär sig snabbt och använder sig ofta av...ett ord som helt har förlorat sin innebörd...om dom tycker att jag är rasist för att jag jag ser verkligheten, ja då är det väl det jag är då....och det står jag för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0