Jag vs bilar...ingen bra kombo

Vissa dagar skulle man inte ens gått ur sängen...som den här dagen. Skulle köra Lina och Charlie till Hjulsjö men helt plötsligt lät bilen ännu värre än det gjort förut...nu var det inte som en moped utan snarare som en motorcykel...och hoppade som en jäkla groda. Var bara att snabbt få tag på Erik på bryggeriet och låna hans bil. När jag ställde tillbaka den på parkeringen och skulle låsa den så for rutorna på förarsidan ner...både fram och bak....startade bilen och fick upp dom...låste och rutjävlarna åkte ner igen....fick upp dom igen och låste bilen. Skulle lägga nyckeln på framdäcket på höger sida och gick runt bilen...bara för att upptäcka att rutorna på passagerarsidan åkt ner...bara att sätta sig i bilen igen och få upp dom. Smög ur bilen och kollade så att inga rutor for och låste snabbt bilen...och äntligen...alla rutor var på plats. Sånt som bara händer mig....nu står den där jäkla bilen här på gården och det får den fortsätta med...Erik hjälper mig att kolla efter en annan bil, var ju dags för det ändå, men inte så här hastigt....skiter i det för idag och går och lägger mig tidigt för med det humör jag är på nu så känns det som det enda alternativet....i morgon är en annan dag och förhoppningsvis en bättre....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0