svårt att vara vuxen

Det där med sömn är då ett evigt problem...hur svårt ska det va att kunna somna...jävla tankar som tycker att det är läge att invadera mitt huvud när det blir natt....blev påmind än en gång om hur viktigt det är att ta tillvara tiden med dom man älskar då ännu en person gått bort hastigt och oväntat alldeles för tidigt...känns som att det var en idiotisk idé att gå upp i procent på jobbet när det är som att jag bara jobbar hela tiden....får tänka över det och hitta en bra lösning. Fick besök av min lilla prins i kväll och gör att det känns lite lättare...en sån lite glädjespridare, full av bus och upptåg...kan man bli annat än glad av han.Tänk om man kunde behålla den sorglöshet och livsglädje som ett barn har...varför ska det vara så svårt att vara vuxen...jag vill inte vara vuxen...jag vill vara glad och lycklig...men hur? Nu ska jag göra det jag måste...åka och jobba en enkelnatt, sen är jag ledig i morgon och jobbar onsdag och torsdag natt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0