Sov 3 timmar idag

Jag har alltid kunnat sova bra på dagarna efter nattens jobb, men nu börjar det jävlas också...somnade vid halv tio och vaknade halv ett och drömde mardrömmar hela tiden....jäkla skit. Har så förbannat ont i det där knät som jag skadade för flera år sen...skulle nog behöva göra den där operationen iaf....men kan man vara sjukskriven 3 månader med en undersköterskelön och klara alla räkningar....jag har inte kollat men jag törs inte chansa på det heller...80% av en 78% tjänst...det kan aldrig gå...sen är det ju det här med mamma. Vem ska handla,tvätta,stryka fixa med det hon behöver om jag inte kan gå eller köra bil på flera månader...är väl bara att bita ihop och ignorera värken och kämpa på antar jag. Dessutom är jag ju så jäkla rädd för att sövas...är väl dom dåliga erfarenheterna av dom tidigare operationerna då jag inte kan andas efter sövningen...precis som pappa och han sa att det blev värre för varje operation...sen läkaren som sa att man kan faktiskt dö under en operation...jäkla idiot.Handlade åt mamma idag, tvättade och tog fram kläder till duschen i morgon....det var min lediga dag det....APT i morgon kl 15 och sen hem och göra mig redo för nattens jobb...jobbar onsdag och torsdag men sen är jag ledig till måndag. Trött så inihelsike men måste hålla mig vaken några timmar till annars vaknar jag alldeles för tidigt...om jag nu somnar förstås...soffan är inget alternativ för då vaknar jag efter ett par timmar och är klarvaken....får nog bli en halv propavan så kanske det funkar. Om det kunde bli lugnt på alla tankar som bråkar hela tiden så kanske det skulle funka bättre...men det går väl över nångång....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0