normala rutiner

Försöker få in lite normala rutiner igen och hade mobilen på väckning åtta...känner att det är bättre att somna i tid för då blir tankarna färre...förmiddagar går helt ok sen blir det sämre på eftermiddan och kvällen. Såg nån fin idag...eller jag satt som vanligt i mina tankar långt från verkligheten så det var egentligen bara en bil jag hann att se....men det fick ändå hjärtat att slå dubbla slag...fånigt men sant. Handlade åt mamma idag och köpte ett kort som hon skulle skicka till moster som fyller 86 år i morgon. Lika pigg och alert hon också...bra gener. Katten är borta säger mamma nu, den har inte varit hos henne på snart en vecka...ja vad ska man tro. Fick ett meddelande på messenger i går kväll av en vän som hade haft besök av Anette. Hon var så verklig så E hade frågat om hon fick känna på henne och då hade Anette sagt knäppis men det får du göra. Sen hade Anette tagit med henne upp på taket och sagt att hon brukar sitta på tak och titta på folk...hon tycker det är skitroligt sa hon. Jag berättade det för mamma och hon blev så glad. I morgon ska jag åka till Mejk efter träningen och köpa nya gravlyktor...måste fylla dagarna med att hålla mig sysselsatt...fylla livet med liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0