bakis

Igår avtackade vi kollegan Ingrid. Vi träffades först hemma hos mig och tog ett glas vin innan vi fortsatte till Akropolis..Väldigt dålig service och lång väntan på maten...men vad gör alla människor på helgerna? är dom lika tråkiga som jag är och sitter hemma och gör ingenting....vi fortsatte ner till Bångbro där det var nån Blues/rock kväll....inte värst mycket folk där heller, men iaf betydligt bättre än Akropolis. En sak borde jag ha lärt mig under åren och det är att inte blanda en massa att dricka...vin, öl och cider...ingen bra kombo alls...fick iaf eskort hem av L och J såjag behövde inte oroa mig över det...kom hem vid ett och satt sen i soffan och försökte nyktra till så jag inte skulle vara alltför bakis idag...det var inget smart drag för det enda som hände var att jag har varit extra trött hela dan....har sovit från och till och mått pissdåligt....det är inte likt mig att dricka så mycket, men det har hänt några gånger nu...inte bra alls....2-3 glas vin brukar vara det jag dricker en utekväll...men nu blev det betydligt mer...och så denna jäkla blandning. Nåja jag får ta smällen och åka och jobba trots att jag är bakis...hade kanske kunnat vara en bättre natt att jobba....Är glad att jag lät bli datorn iaf i natt...så mycket hade jag koll...kan lätt bli fel när alkoholen får styra...så ingen ångest iaf. Den där magkänslan är inte ok...den säger nånting som jag inte vill känna....hur jag än vänder och vrider och försöker tänka bort mina känslor, så finns dom kvar....ibland känns det som en katt och råtta lek...den där känslan jag hade när C betedde sig som att jag gjort nåt fel och jag inte kom på vad det var...den där osäkerheten på allt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0