mörkt och trist

Det är väl en jäkla årstid nu...mörkt när jag åker hem och mörkt när jag vaknar....ibland känns det som att jag är född i fel land, fryser jämt och hatar kyla. Kan bara hoppas att snön inte kommer än på länge och med den halkan också. Känns fortfarande lite osäkert att åka i en så liten bil och jag vet ju inte hur den är i halka heller...känns alltid som att jag kör fort och sen när jag tittar på hastighetsmätaren så kör jag i 80...forden kändes lika när jag körde i 100....så nu behöver jag inte riskera fortkörningsböter iaf...det går liksom inte att köra i 120 på morgonen när man har bråttom hem till sängen...så jag får ha tålamod vilket inte är min starkaste sida...Sov till fyra idag så det känns helt ok. En natt till i galenskaperna...tre larm samtidigt i natt så det blev att prioritera det tysta larmet...långa sträckor mellan larmen så man får hoppas att man väljer rätt så ingen ligger på golvet eller har fått en hjärtinfarkt. Nätterna går ju fort iaf när larmen kommer tätt...i morgon ska jag bara ta det lugnt och förbreda mig mentalt inför lördagen...kan ju bara hoppas på att slippa möta idioten. Är så osäker på om Anettes namn kommer att läsas upp i kyrkan när hon inte var medlem där...men det spelar ingen roll för jag vill ändå tända ett ljus där för henne. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0