man skulle vara tankeläsare

Usch vad det snöade i går när jag åkte till jobbet, men när jag kom till Storå så var det regn som kom ner...skogsvägarna var snorhala och i Stråssa och Ramsberg snöade det också...märkligt hur lokalt det är med snön. En relativt lugn natt, bara bara en som låg på golvet, men det hade gått bra och han hade lagt en kudde under huvudet och inte brytt sig om att larma...men upp kom han med hjälp av lyft och passade på att kalla oss gnälliga kärringar...och att vi var bäst när vi sover för då är vi tysta...jaja vad säger man, bara att låta det gå in genom ena örat och ut genom andra....träffade en kollega på ica för en stund sen och hon berättade att en annan vt hade larmat precis när vi åkt hem i morse och ramlat ner för källartrappan....spräckt huvud så nu ligger han på usö. Så fruktansvärt...då blir det en hel del mindre mil att åka i natt så natten kommer nog att bli seg om det inte larmar. Var till ica och hämtade det andra kollit som jag skulle antagligen vara tankeläsare för att veta att det fanns...jag hämtade ut ett i onsdags och när Erik kom hit så skulle det ha varit två. Hade kanske varit bra om han hade talat om det, men så typiskt han. Nu löste det sig iaf och i morgon ska han hämta bilen och fixa till den innan besiktningen på torsdag. Måendet är ganska bra just nu och jag hoppas att det får fortsätta gå framåt...snart är ju det här jävla skitåret slut och ett nytt väntar....saknar någon iaf....det gör jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0