besiktning och medarbetarsamtal

 Såklart somnade jag på soffan igår iaf...jag kommer ihåg att jag tänkte att jag blundar bara en liten stund under reklamen...och så hade det gått en timme. Så det blev att vandra mellan sängen och tv:n till klockan var halv fem...Åkte ner till mamma med det jag handlat och hämtat på apoteket...och så nya talböcker såklart. Letade fram stakar och stjärnor hos henne för dom ska ju fram även om hon inte ser dom. Strykningen fick vara nu när min rygg inte vill vara med längre igen....det är då själva fan att man ska behöva få ont i ryggen igen för att det inte görs nåt åt arbetssituationen....missbrukare ska få sitta och kommendera och vara otrevliga och vi ska lyfta och dra för att dom inte vill använda sig av de hjälpmedel vi har....det här jobbet är inte vad det varit när vi hade äldre vt som var tacksamma för det minsta lilla man gjorde för dom...nu är det alkoholister och knarkare och annat skit och vi kan aldrig neka nån hjälp om dom är beviljade hur jävligt det än är....kommer hem varje morgon och stinker av all rök och andra äckliga saker. Erik var hit med bilen i kväll så nu är det bara besiktningen kvar och den är i morgon...och ett medarbetarsamtal efter det...känns som att det kunde jag låta bli då vi inte har en chef som bryr sig ändå. 
I kväll ska jag inte somna på soffan...hur många gånger har jag inte sagt det och misslyckats...men i kväll ska jag inte blunda när det är reklam och jag är supertrött...jag ska gå till sängen på en gång istället. I kväll har ingen varit på dörren men jag har knappt vågat vara i köket ändå....skulle ändå aldrig öppna då jag vet att ungarna har nycklar och andra ringer om det är nåt dom vill och klockan är mycket...men obehagskänslan finns där ändå. Nu när måendet blir bättre och bättre så ska ingen idiot få mig att ramla igen....bara mattänket som är åt helsike, men jag läser så mycket jag kan om det och försöker förstå...gör det jag kan göra så länge till jag kan få en ny tid på vc...men det kanske dröjer ett halvår till, vad vet jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0