bara skit

Trots mina tankar om att inte somna i soffan...så vad händer...såklart att jag somnar där och vaknar efter en timme och det är lögn i fan att att somna om...somnade runt femtiden och vaknade halv tio...sådär lagom trött och grinig idag då. Var ner till mamma som jag hade lovat och jag mår lika dåligt varje gång...de där tankarna som kommer när jag sitter där att jag måste ta tillvara varje stund med henne för jag vet inte när det är sista gången....orkar fan inte mer....varje stund med varje person kan ju vara den sista men den ångest jag får hos mamma dödar mig. Yngste sonen var hit och bytte bil med mig idag...nån jävla lampa som lyser...varför inte...låt allt skit komma på en gång...men det var nån jäkla tändspole som lagt av...vad nu det är.....vad gjorde jag utan mina fina ungar....älskar dom mer än något annat. I morgon kommer Erik Jenny och Lovi på middag...är så orolig för Jenny som ska göra ytterligare en operation i Uppsala...är det aldrig nog med skit....det här året har varit ett av de värsta i mitt liv och jag tänker inte tro att nästa blir bättre...det gjorde jag förra året och det enda som hände var att det bara blev ännu värre....en ljuspunkt i tillvaron var fotbollen ikväll...1-0 mot Italien...men nu gäller det att vinna även på måndag och då jobbar jag såklart....hatar det här skitschemat....känns som att den tid för återhämtning inte längre finns....men bara att finna sig i det också...precis som allt annat.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0