Vingåker

Igår var jag till Vingåker...så skönt att komma härifrån. Tobbe skulle sätta på sommardäcken och det gick ju bra...tills däck nummer fyra som satt som det var ditsvetsat...han försökte på alla sätt men inte tusan lossnade däcket, så jag fick åka hem med tre sommardäck och ett vinterdäck...men idag har Peter fixat det, han fick ta till en slägga för att det skulle lossna, men nu har jag iaf fyra lika däck....kom hem sent igår för det där krånglet och somnade vid tvåtiden....vaknade halv nio och var klarvaken så det var bara att gå in i duschen och göra sig klar för en ny dag. Handling åt mamma stod på schemat och det var inte lite hon skulle ha....på väg från affären fick jag oväntat möte med en bil....hjärtat slog dubbla slag och jag fick till blinkersen åt fel håll....jag trodde att jag stängt av helt när jag bara har känt mig så tom...men med den pulsen så var det uppenbart att dom känslorna finns kvar.....
Bäddade rent och tog fram rena kläder till mamma och har även bäddat rent här hemma mellan varven när jag farit runt överallt...var upp en stund på kyrkogården och Peter ringde så han kom också dit...Lisa var hit en stund så den här dagen har försvunnit ganska fort....är så jäkla svårt att vara själv hemma...bara en massa tankar och tårar...i morgon ska jag och M åka till Ludvika på förmiddagen...får väl hitta på nåt efter det...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0